اخبار حوزه اقتصاداخبار

با بالا رفتن قیمت بیت کوین به بالای 30 هزار دلار و افزایش آلت کوین ها، بازار کریپتو جایگاه پایداری پیدا می کند

این هفته با شرایط پایداری برای بازار ارزهای دیجیتال به پایان رسید زیرا معامله گران از رفتن قیمت بیت کوین به بالای 30000 دلار و اتر به بالای 2000 دلار لذت بردند، در حالی که نگرانی در مورد تورم سرسخت و تهدید افزایش بیشتر نرخ ها در پس ذهن سرمایه گذاران باقی مانده است.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که قیمت کریپتو ثابت بود، سهام بازارهای بورس سقوط کرد زیرا نگرانی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو باید مراقب نگه داشتن نرخ های بهره بالا بر قیمت دارایی ها باشد، افزایش یافت. در پایان بازارها، S&P، Dow و Nasdaq به ترتیب 0.21٪، 0.42٪ و 0.35٪ افت داشتند.

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین (BTC) در ساعات اولیه معاملات روز جمعه به بالاترین سطح روزانه 31175 دلار رسید، قبل از اینکه فروش ناگهانی آن را به 30145 دلار کاهش داد، در این مرحله تقویت‌کننده‌های صعودی وارد عمل شدند تا افت قیمت را متوقف کنند و آن را پس بگیرند.

به گفته Jim Wyckoff، تحلیلگر فنی ارشد کیتکو، که پس از این حرکت گفت: “روند صعودی قیمت در نمودار میله‌ای روزانه ثابت است، افزایش قیمت اولیه صبح روز جمعه قیمت‌های آتی بیت‌کوین را به بالاترین حد در روز جمعه رساند.”

Wyckoff گفت: “هیچ عنصر فنی قدرتمندتر از روند قیمت در بازار وجود ندارد.” برای کسانی که نمی‌دانند آیا بازار به بالاترین سطح رسیده است یا در آینده نزدیک دستاوردهای بیشتری در انتظار است، معامله‌گر کریپتو موستاش توییت زیر را منتشر کرد که در آن به یک پیشرفت امیدوارکننده در رابطه با شاخص قدرت نسبی (RSI) اشاره کرد.

در همین حال، کالب فرانزن، تحلیلگر بازار، یک واگرایی نزولی بالقوه نگران کننده را مشاهده کرد که می تواند منجر به عقب نشینی قیمت در آینده نزدیک شود.

باید دید در آینده نزدیک به چه سمتی پیش خواهد رفت، اما اتفاق نظر کلی در مورد رمزارز توییتر این است که یک چرخه صعودی جدید آغاز شده است و در سال آینده شاهد افزایش‌های جدید در قیمت بیت‌کوین، اتریوم و کل ارز دیجیتال خواهیم بود.

فصل آلت کوین فرا رسیده است. این یک روز کلی مثبت دیگر برای بازار آلت کوین بود و بسیاری از معامله گران را بر آن داشت تا فرا رسیدن فصل آلتکوین را اعلام کنند زیرا بیت کوین پایه حمایتی خود را بالای 30000 دلار تقویت کرد.

بررسی انواع ارز دیجیتال

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.27 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 46.2 درصد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا