اخبار حوزه فلزاتاخبار

اختراع مجدد چرخ وسایل نقلیه اما این بار با فولاد

این شرکت مستقر در فونیکس آریزونا، تاکنون بیش از 5 میلیون دلار جمع آوری کرده تا چرخ‌های خود را به بازار عرضه کند، که پتانسیل ایجاد انقلابی کامل در صنعت تایر را دارد که دارای فناوری‌ای است که جایگزینی تمیزتر، مقرون به صرفه، قوی تر و ایمن تر را ارائه می دهد.

ASW یک توپی فولادی داخلی را با یک درام فولادی بیرونی ترکیب می کند که توسط 8 یا 12 سیلندر هوای پر از نیتروژن و چهار تا شش دمپر پر از روغن که تعلیق و میرایی را ایجاد می کند به هم متصل می شود. روی درام بیرونی، آج های فولادی یا پلی اورتان به صورت جداگانه به صورت پیچ و مهره تعبیه شده است. این آج‌ها را می‌توان بدون برداشتن چرخ تعویض کرد، فرآیندی زمان‌بر که با لاستیک‌های لاستیکی OTR تا هشت ساعت طول می‌کشد.

دکتر زولتان کمنی، رئیس و مدیر عامل Global Air Cylinder Wheels گفت: ASW بسیار بیشتر از یک چرخ است. برخلاف لاستیک‌های پنوماتیک سنتی که سیستم تعلیق را در خارج از رینگ ارائه می‌کند، سیستم تعلیق ASW در داخل چرخ قرار دارد. اساساً، چرخ‌های ما بخشی از سیستم تعلیق کلی خودرو می‌شوند. چرخ‌های ما گزینه‌ای موثر و قابل دوام به جای تایرهای لاستیکی هستند. مقرون به صرفه تر، ایمن تر و برای محیط زیست و برای صنایعی که به شدت به لاستیک متکی هستند، بهتر هستند.”

فناوری ASW دارای یک مجموعه ثبت اختراع قوی با هشت ثبت اختراع و با 52 پتنت در انتظار است. این شرکت چندین سفارش خرید اولیه برای تحویل تایر ساخته شده با فولاد، دریافت کرده است و انتظار می‌رود که ظرف دو سال با پذیرش سریع در ناوگان معدنی، کاملاً تجاری شود.

کمنی گفت که سفارشات GACW برای کامیون ها و چرخ های لودر خواهد بود. لودرها دارای چهار چرخ و کامیون ها دارای شش چرخ هستند که به ترتیب درآمدی معادل 600000 دلار برای هر لودر و 900000 دلار برای هر کامیون ایجاد می کنند. از آنجایی که یک معدن معمولی دارای 60 وسیله نقلیه است که به 480 لاستیک با قیمت 150000 دلار برای هر چرخ نیاز دارد، سفارشات اولیه ناوگان می تواند به بیش از 20 میلیون دلار برای یک معدن برسد.

سایر اشکال درآمد مورد انتظار برای شرکت عبارتند از:

  1. درآمد مکرر ناشی از تعویض آج
  2. قراردادهای مجوز و حق امتیاز
  3. کاربردهای دیگر مانند اتومبیل، اتوبوس، کامیون، نظامی، دوچرخه، ویلچر و بسیاری موارد دیگر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا